Hogyan rendelheti meg? Mi a szerződéskötés folyamata? Valóban akár egy napon belül lehet működő CCS Hungary eAWB rendszere? Hogyan rendelhet újabb munkaállomást?

A CCS Hungary-nál a megrendelés és telepítés folyamata is felhasználóbarát?

Igen!
 
Amennyiben Ön új felhasználó, Önnek még nincs CCS Hungary eAWB rendszere, a megrendelés, szerződéskötés és telepítés menete az alábbi:
 
1. Köszönjük, hogy úgy döntött, megtisztel bennünket a bizalmával és egy- vagy több rendszerünket megrendeli! A CCS Hungary eAWB rendszer igénybevétele csak az itt olvasható szabványszerződések alapján, minden felhasználó számára azonos feltételekkel lehetséges, a Cargo Community System Hungary szigorú verseny semlegességének megőrzése érdekében. Kérjük tanulmányozza át a rendszerhasználati szabványszerződést és függelékeit.
 
Ha kérdése van, készséggel állunk rendelkezésére a sales()ccs.hu e-mail címen és egyéb elérhetőségeinken!
 
 
3. A kitöltött kérdőívet kérjük küldje el e-mailen a sales()ccs.hu e-mail címre amelynek vételét mi minden esetben haladéktalanul visszaigazolunk. (Ha nem kapna még aznap visszaigazolást, kommunikációs probléma történt, kérjük hívjon, vagy írjon elérhetőségeinkre!)
 
4. A kérdőíven megadott adatoknak megfelelően elkészítjük Önnek a rendszerhasználati szerződést és függelékeit és elküldjük e-mail csatolmányként .pdf formátumban ellenőrzésre.
 
5. Amikor Ön visszaigazolta, hogy cégük minden adata helyesen szerepel benne, általunk már aláírva, két példányban megküldjük a kérdőíven szereplő kapcsolattartó nevére és címére.
Kérjük egy példányt cégszerűen már Önök által is aláírva szíveskedjenek visszajuttatni hozzánk! Ezzel a szerződés létrejött és kollégáink haladéktalanul felveszik a kérdőíven megadott telepítéssel kapcsolatban kereshető kapcsolattartójukkal a kapcsolatot a telepítés és oktatás időpontjának egyeztetése céljából. Ez lehet akár a szerződés megkötését követő munkanap is, a rendszer üzembe helyezése és oktatása csak pár órát igényel.
 
6. A megállapodott időpontban kollégánk ellátogat Önökhöz, kiszállítja a megrendelt AWB papírt és címkepapírokat, eszközöket (pl.: nyomtató), telepíti Önöknél a CCS Hungary eAWB rendszert és megtartja a felhasználói oktatást a már működő rendszerükön.
 
7. Mi azonnal regisztrájuk Önöket a nemzetközi kommunikációs szolgáltatóknál, majd az üzembe helyezést követően a repülőtéri handling agenteknél és amennyiben a "V", eVám függeléket is aláírták, akkor a Repülőtéri Vámhivatal jóváhagyását kérve a repülőtéri eVám rendszerben is.
 
8. Rendszertámogató csoportunk innentől kezdve folyamatosan segíti munkájukat.
 
9. Az első számlát az üzemeltetést végző alvállalkozónktól, a KVM Technológia Magyarország Kft.-től kapják, az üzembe helyezés egyszeri díjáról és a kiszállított anyagokról, eszközökről. A számlát az üzembe helyezést végző kolléga viszi magával az üzembe helyezés napján vagy az követő napokban postán küldik, a kérdőíven megadott fizetési határidővel.
 
10. Az első havi díjas rendszerhasználati havi számlát a rendszer tényleges üzembe helyezését követő hónap első napjaiban kapják. Akkor is csak attól a hónaptól kezdve számlázzuk a havi díjat, amikor a rendszert ténylegesen üzembe helyeztük, ha a szerződéskötés és üzembe helyezés között több hónap telt el.
 
 
Amennyiben Ön már CCS Hungary eAWB felhasználó és csak újabb munkaállomást vagy egyéb rendszert, szolgáltatást kíván megrendelni, a megrendelés, szerződéskötés és telepítés menete az alábbi:
 
1. Köszönjük, hogy úgy döntött, megtisztel bennünket a bizalmával és egy- vagy több rendszerünket megrendeli!
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a sales()ccs.hu e-mail címen és egyéb elérhetőségeinken!
 
2. Minden esetben haladéktalanul visszaigazoljuk a levelét és felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatban. Újabb szerződés aláírására csak a pénzügyi rendszerünk megrendelése esetén van szükség, amelynek menete megegyezik az fentebb ismertetett új szerződéskötés menetével. (Ha nem kapna még aznap visszaigazolást, kommunikációs probléma történt, kérjük hívjon, vagy írjon elérhetőségeinkre!)
 
3. Az első, már az új munkaállomás díját is tartalmazó havi díjas rendszerhasználati havi számlát az adott újabb munkaállomás tényleges üzembe helyezését követő hónap első napjaiban kapják meg. Akkor is csak attól a hónaptól kezdve számlázzuk az újabb munkaállomás havi díját, ha a munkaállomást ténylegesen üzembe helyeztük, függetlenül attól, hogy a megrendelés és üzembe helyezés között esetleg több hónap is eltelt.
 
 
Last Updated ( 2020. augusztus 06. csütörtök, 08:25 )  
copyright 2009. (c) CCS Hungary Aircargo Ltd.
H-2724 Újlengyel, József Attila utca 12.
email: sales()ccs.hu
Figyelem, a weboldal Joomla alapú és sütiket is használ!