Ön megtalálta az egyetlen légi speditőri rendszert ami mindet tud, sőt többet tud!
A CCS Hungary eAWB az egyetlen on-line adatkapcsolatot biztosító rendszer amellyel a küldemény adatok bevitelével egyúttal teljesítheti elektronikusan a NAV, a handling agentek és a légitársaságok elvárásait is elektronikusan! Csak a CCS Hungary eAWB rendszer mentesíti Önt a papír alapú ügyintézéstől és így ez az egyetlen rendszer, amely nem költség, hanem költség-megtakarítás! Legyen az Ön speditőr cége is sikertörténet! Ne adja alább, mint a CCS Hungary eAWB rendszer! A CCS Hungary eAWB az egyetlen rendszer, amely 7 nap/24 órás rendszertámogatást is nyújt, hogy Önnek mindig legyen kihez fordulnia kérdésével! |
Csak a CCS Hungary eAWB rendszer mentesíti Önt a papír alapú ügyintézéstől és így ez az egyetlen rendszer, amely nem költség, hanem költség-megtakarítás! Ma már a papír alapú ügyintézésnek nem csak költsége, hanem már külön díja is van, ha nem továbbította az adatokat elektronikusan! Utána számolt valaha mennyibe kerül a papír alapú ügyintézés? Mennyi az élő munka, anyag, közlekedés, archiválás költsége a rendellenességek, késedelmek költsége, a versenyhátrány bevételkieséséről nem is beszélve?
Igen, reklámot is, hiszen minden fuvaroztató partner nagyobb bizalommal fordul Önhöz ha az Ön cége is szerepel a CCS Hungary felhasználói között. Tudni fogják, hogy Ön megbízható, mindig gyors és pontos tájékoztatást tud adni a küldemények helyzetéről. Sőt, az aircargo.hu ajánlat kérő oldalon keresztül még újabb üzletekhez is juthat.
Továbbá a CCS Hungary eAWB az egyetlen rendszer, amely 7 nap/24 órás rendszertámogatást is nyújt, hogy Önnek mindig legyen kihez fordulnia, hiszen a szállítmányozói munkában az idő az egyik legkritikusabb tényező.
Íme a tökéletes megoldás! Ezt használja minden aktív légi speditőr immár 20 éve!
A CCS Hungary Légi Szállítmányozói rendszer (CCS Hungary eAWB) az egyetlen tökéletes eszköz az export/import küldemények légi úton történő fuvaroztatásához szükséges okmányok kiállítására és az ezzel kapcsolatos operatív folyamatok automatizálására illetve a szükséges adatcsere lebonyolítására!
A CCS Hungary eAWB megalkotásának két célja volt, az egyik a mindennapi operatív munka megkönnyítése, a másik a folyamatos kommunikáció megvalósítása az iparág többi szereplőjével, hogy mindig a legfrissebb információk álljanak rendelkezésre. A világon egyedülálló módon közvetlen adatkapcsolatot biztosít gyakorlatilag a világ összes légitársasági és repülőtéri számítógépes rendszerhez!
Ne feledje azt sem, hogy a CCS Hungary nem csak az egyetlen magyar légiközlekedési rendszerház, hanem intézményrendszer is a IATA és FIATA ajánlásoknak megfelelően, amelynek fő célja az air cargo logisztikai láncban résztvevők munkájának egyszerűsítése és koordinálása. Alapos és naprakész információkkal rendelkezünk a folyamatokról, trendekről és a problémákról és ismereteinket örömmel osztjuk meg minden kedves partnerünkkel.
Ha más problémák miatt keres új speditőri rendszer megoldást, akkor is érdemes megismerkednie a CCS Hungary eAWB rendszerrel, mert nagy valószínűséggel az Ön problémáira is megoldást nyújt!
Látogasson meg bennünket és próbálja ki a rendszert vagy kérdezzen rá az önt foglalkoztató problémára a sales()ccs.hu e-mail címen vagy egyéb elérhetőségeinken!
Első verziója 1996-ban készült el és még abban az évben szinte minden légi speditőrnél bevezetésre került, nagyságtól függetlenül. Miért? Reméljük kiderül az itt található tájékoztató anyagokból.
A CCS Hungary eAWB rendszer igénybevétele csak az itt olvasható szabványszerződések alapján, minden felhasználó számára azonos feltételekkel lehetséges, a Cargo Community System Hungary szigorú verseny semlegességének megőrzése érdekében.
CCS Hungary eAWB rendszer szabvány Főszerződés, szabvány "A" Függelék (díjak és feltételek) és szabvány "V" Függelék (eVám és eFreight csatlakozási feltételek) megtekintéséhez kattintson ide!
Miben tud többet a CCS Hungary eAWB a többi a rendszernél? Miért olyan népszerű, miért éri meg ezt választani a meglévő mellé vagy helyett?
- használatával sokkal több időt és költséget takaríthat meg, mint bármely más rendszerrel
- kulcs a pontos és „bizonylat nélküli” légi árufuvarozáshoz
- minden egy rendszerben elvégezhető: export/import, fő- és házifuvarlevél szintű küldeménykezelés és ügyfélkezelés
- nincs szükség beruházásra, szoftver vásárlására vagy speciális hardvereszközre
- kiszámítható, fix havi díj ellenében átfogó szolgáltatás, 7 nap, 24 órás rendszertámogatással
- személyi hibák elkerülhetőek a rendszer által automatizált folyamatokkal (pl.: IATA szabvány fő- és házifuvarlevél MAWB, HAWB kiállítása)
- az iparág változásai miatt szükséges és a "közös érdekű" fejlesztések és a díjmentes letöltési lehetősége, ezáltal folyamatos hozzáférés az iparág legújabb vívmányaihoz
- az iparágban rövidesen várható alapvető változásokról tudomást szereznek és lépést tudnak tartani velük, mert mi szólunk és a rendszer "már tudja"
- percre kész menetrendi információk közvetlenül kérhetők le a légitársasági rendszerekből
- elektronikus áru-helyfoglalások készítése, módosítása és törlése a partner légitársasági rendszerekben, szabványüzenetek küldésével és fogadásával.
- fuvarlevél maszkok elmentésével lehetőség van egy új fuvarlevél készítésénél azok betöltésére, ezáltal a fuvarlevél kiállítási ideje és hibalehetősége tovább csökkenthető. Egy MAWB akár 30 másodperc alatt elkészíthető!
- a rendszer segítségével a speciális légiáru-küldemények fuvarozása ugyanolyan egyszerű és biztos lehet, mint egy normál légiáru-küldemény fuvarozása
- grafikus fuvarlevelek nyomtatása "IATA Resolution 600a" komoly költségmegtakarítást jelent a speciális előrenyomtatott leporellós fuvarlevelek használatának elkerülésével. Csendesebb nyomtatás, olcsóbb, jobban olvasható okmány!
- a rendszer automatikusan küldi az FWB (Főfuvarlevél adatok), FHL (Házifuvarlevél IATA adatok) szabványüzeneteket az érintett légitársaságok és kiszolgáló ügynökök rendszereinek. Az átküldött adatok meglétének köszönhetően a kiszolgáló ügynök járatzárási ideje lerövidül.
- pre-alert-ek küldéséhez a rendszerben lehetőség van a fuvarlevelek képként történő elmentésére, melyeket e-mail-ben egyszerűen lehet továbbítani.
- lehetőség van a rendszerből HAWB manifeszt nyomtatására is, beépített opcionális FHL küldési funkcióval.
- könnyen lekérdezhető adott küldemény aktuális státusza a légitársaságoktól és kiszolgáló ügynököktől szabványüzenetek (FSR/FSA) küldésével és fogadásával. Ennek köszönhetően a telefonálgatásra szánt idő és költség megtakarítható (pl.: foglalt a vonal, nincs bent az illetékes személy stb.) és az emberi hibából adódó félreinformálások is elkerülhetőek.
- FSU (friss státusz információ) szabványüzenetek automatikus kiküldése kérhető a kiszolgáló ügynököktől és légitársaságoktól azok megtörténtének időpontjában.
- IATA szabvány vonalkódos címkék is nyomtathatók a csomagokra hétköznapi lézernyomtatóval. A küldemények vonalkódos címke nélkül könnyen elveszhetnek, vagy késhetnek a nagyobb nemzetközi repülőtereken, mivel ezeken a repülőtereken már vonalkód alapú azonosításra épült automatizált rendszerek vannak.
- a légi import küldeményekről, azok megérkezését követően kiküldött értesítések (egy percen belül) automatikusan bejegyzésre kerülnek a rendszer által nyilvántartott fuvarlevél történetbe is. Igény esetén az is beállítható, hogy az üzenetek beérkezésükkor a kívánt nyomtatóra automatikusan kinyomtatódjanak. A hagyományos fax értesítések akár órákat is késhetnek.
- a beérkezett import vámáruk áttárolása a saját vámraktárukba a rendszer használatával elektronikusan is elvégezhető, leegyszerűsítve a folyamatot és megszüntetve a várakozási időt, illetve a papírozást.
- a megérkezett import küldemények listázhatóak időintervallum és kiszolgáló ügynök szerint, és az elkészült listák kinyomtathatóak. Ezen listák segítségével lehetősége van a felhasználónak a beszállításra kijelölendő teherautó megtervezésére és a küldeményei, handling agent raktárában történő tárolásának követésére. Raktárdíj körüli viták ezzel megszűnnek.
- a felhasználók mindennapi munkájához szükséges alapadatok – reptér-, és városkódok, légitársaságok és egyéb költségek – beépítésre kerültek a rendszerbe közvetlen eléréssel.
- a fuvarlevél történetbe bejegyzésre kerül minden a fuvarlevéllel kapcsolatban, a rendszerben végzett funkció és beérkezett vagy kiküldött szabványüzenet. A naplók és történetek egyszerű és vitathatatlan felügyeleti lehetőséget biztosítanak a vezetők számára.
- notebookkal és mobiltelefonnal akár autóból vagy akár a gyártó telephelyén is lehet áruhelyfoglalást, árukövetést küldeni.
- a főfuvarlevél adatok könnyen exportálhatók szöveges állományba. A fuvarlevél adatai automatikusan kimentésre kerülhetnek egy interfész állományba, amelyből a légi szállítmányozó anyavállalati rendszere beolvashatja a főfuvarlevél adatokat, így elkerülve a dupla adatbevitel és az ismételt rögzítéskor előforduló hibákat, elütéseket. Az átvett adatokat a képernyőn, a főfuvarlevél kitöltő ablakon megjeleníti, ezzel lehetőséget biztosít manuális beavatkozásra még a nyomtatás előtt, hogy a felhasználó biztosan IATA szabvány főfuvarlevelet tudjon nyomtatni, és elküldeni az FWB, esetleg FHL üzeneteket a megfelelő légitársasági rendszereknek.
Vegye fel velünk a kapcsolatot a sales()ccs.hu e-mail címen és egyéb elérhetőségeinken!